Η Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή διοργάνωσε σεμινάριο μάρκετινγκ στη Γαλλία από τις 24 έως τις 26 Σεπτεμβρίου 2019 στις εγκαταστάσεις της Γαλλικής Εθνικής Ολυμπιακής και Αθλητικής Επιτροπής (CNOSF).
Το σεμινάριο συγκέντρωσε εκπροσώπους 100 Ολυμπιακών Επιτροπών που χρειάζονται υποστήριξη στη στρατηγική του μάρκετινγκ.
Μέ διαλέξεις και μικρές ομαδικές συζητήσεις, οι μέρες ήταν γεμάτες για τους εκπροσώπους! Μετά την εναρκτήρια ομιλία του Denis Masseglia, Προέδρου του CNOSF, το σεμινάριο ήταν μια ευκαιρία για να παρουσιαστεί το Ολυμπιακό Φεστιβάλ (εκδηλώσεις που διοργανώνονται σε μία χώρα κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων για να διαδόσει τους Αγώνες στην επικράτεια της), το πρόγραμμα Paris 2024, η μετάδοση των Ολυμπιακών Αγώνων από το Discovery Channel καθώς ενδιαφέρουσες πρωτοβουλίες όπως το LottoAfrica που έχει συσταθεί στη Ναμίμπια για να συμβάλει στη χρηματοδότηση του αθλητισμού στη χώρα.
Το σεμινάριο αυτό αποτέλεσε επίσης μια ευκαιρία για την κατανόηση πολύπλοκων και επίκαιρων θεμάτων του Ολυμπιακού μάρκετινγκ, όπως η εφαρμογή του άρθρου 40 στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο. Το CNOSF υποστήριξε την υλικοτεχνική υποστήριξη της εκδήλωσης και υποδέχθηκε τους αντιπροσώπους από όλο τον κόσμο.